Iveco 31,5-tons Oprij S-Way 9,0 m. Veldhuizen
Kenmerken
Omschrijving
31,5-tons OPRIJ S-Way:
Iveco Chassis cabine
Type : AD260S36Y/FS CM MY 24 S-WAY bakwagen
Kenteken : n.n.b.
Datum 1e Toelating : 2025
Kleur : zwart (RAL9005)
Motorvermogen : 360 pk cursor 9
as configuratie : 6x2 sleepas - rondom luchtvering
Versnellings bak : Hi-Tronicx geautomatiseerde 12-bak
Achteras : 3.08 eindreductie
Verdere specificaties van de Iveco S-Way op aanvraag.
De opbouw bestaat uit de volgende onderdelen:
- twee langsliggers welke 290 mm het IVECO chassis overlappen
- vooraan de laadvloer een stalen kopschot van ± 107 cm
- boven het stalen kopschot een spijlenrek van 100 cm met hoekrongen en 2 werklampen
- kantbalk van 225x80x6 mm met op iedere 50 cm een bindhaak
- onder de rechter kantbalk een kist van 115x80x50 cm incl. LED binnenverlichting
- 2e kist onder de rechter kantbalk van 115x80x50 cm
- 3e kist onder de linker kantbalk van 115x80x50 cm
- op elke 35 cm een dwarsligger i.v.m. puntbelasting
- hardhouten vloer ± 35 mm dik op de laadvloer
- in de laadvloer 30 sjorpotten met uittrekbaar oog
- in de laadvloer 4 rupsronggaten
- in de kantbalk 18 ronghouders
- laadvloerhoogte ± 99 cm op laadvloer (zakstand ± 93 cm)
- achterste 200 cm van de laadvloer dubbel geknikt aflopend naar ± 74 cm (zakstand ± 55 cm)
- oprijgoten à 2,30 mtr. lang met “Domex” dakjesprofiel
- rijgoten uitgevoerd met balansdruk veer (handkracht 4 kg)
- 2 wegklapbare achtersteunpoten
- voorbanden met LI 164 K
- achterbanden vervangen voor 295/55R22,5”
- 3e as 440 mm naar achteren monteren (1,81 mtr.)
- luchtveersysteem 3e as aanpassen naar 10,0T aslast
- luchtremsysteem 3e as aanpassen naar 10,0T aslast
- banden op 3e as vervangen voor 375/45R22,5” (LI 164 G)
- trekkogel Ø 50 mm (3,5T gekeurd)
- kenteken R.D.W. (31,5T) incl. tenaamstellen en kentekenplaat
De opbouw in beschreven uitvoering bieden wij u aan met een bakmaat van:
9,00 x 2,55 mtr.
Laadvermogen: ± 20.000 kg.
= Bedrijfsinformatie =
Prijzen zijn excl. BTW en BPM.
Datum eerste registratie is Datum eerste toelating



